Kategória : Copywriting

Úvod/Archív podľa kategórie Copywriting

Ako písať pútavé texty na blog?

Chceli by ste si vytvoriť vlastnú webovú stránku o svojej osobe vo forme blogu, alebo o svojom podnikaní? Chcete opisovať, ako cestujete alebo ako funguje váš výrobok, ale neviete, ako začať a ako napísať zaujímavý webový text? Prinášame vám postup, ako na to.

Pokračovať

Spravte z článku PR článok

Keďže v súčasnosti pribúda na internetových portáloch a sociálnych sieťach každý deň niekoľko nových článkov, pre autorov je čoraz ťažšie napísať článok, ktorý zaujme, informuje, poučí a pobaví. Jednou z vhodných metód na zvýšenie povedomia o vašej podnikateľskej alebo inej činnosti je práve PR článok. Jeho podstatou je to, aby už v úvode upútal pozornosť a motivoval príjemcu prečítať si ho, aj napriek tomu, že sa o danú problematiku príliš nezaujíma. Poďme sa teda spoločne pozrieť na to, ako by mal PR článok vyzerať.

Pokračovať

8 tipov pre písanie, ktoré funguje

Vzdelávanie nás posúva ďalej nielen v detskom veku, ale počas celého života. Koncom marca sme sa preto vybrali na prednášku  z našej „brandže“ s názvom Noc kreatívneho písania. Ak ste náhodou túto akciu zmeškali, nezúfajte, my vám z nej prinášame niekoľko praktických tipov, ktoré určite pri komunikácii s klientom zužitkujete.

Pokračovať

Záverečné práce môžu mať bezchybný pravopis

Nemusíte byť gramatický puntičkár na to, aby ste pri textoch obsahujúcich pravopisné chyby občas nemali chuť radšej odvrátiť pohľad. Komunikácia medzi priateľmi či rodinou je milosrdná, vie odpustiť občasný úlet v rámci našich jazykových znalostí.

Na druhej strane, záverečné práce a ich formálna prezentácia je o čosi dôležitejšia. Na rešpekte vám určite neuberie, ak sa odprezentujete bezchybne, či už po gramatickej, alebo štylistickej stránke. Záverečná práca je súhrnom vašich vedomostí, ktoré ste nadobudli počas dlhých a niekedy vyčerpávajúcich rokov, a tak sa pokúste dotiahnuť svoje snaženie i prostredníctvom jej kvalitnej formy a obsahu do toho najúspešnejšieho konca.

Pokračovať

Ako sa z reklamy stal SEO článok

Predstavte si, že máte problém v práci. Alebo ste sa jednoducho rozhodli presťahovať sa aj so svojou polovičkou do nového. Alebo sa na vás obrátila vaša mama s prosbou o pomoc, ktorý kúpeľný pobyt by mala absolvovať. Vy si však s odpoveďou neviete dať rady. Čo urobíte? Sadnete si k svojmu notebooku, tabletu, smartfónu, svoju otázku položíte skoro tomu najvyššiemu – internetovému prehliadaču a kliknete na prvý odkaz. Ste však odborníkom naslovovzatým v nejakej oblasti vy a chcete svojimi radami, myšlienkami, službami pomáhať iným? Ako dostať vašu snaživú prácu na popredné priečky internetových vyhľadávačov? Takto.

Pokračovať

Aké to je, byť copywriter?

Zima či leto, sviatok-nesviatok, copywriterom víria myšlienky v hlave neustále.  Najlepší spôsob, ako ich môžu rozumne využiť, je dostať ich zo seba von. Pekne nahlas. Alebo aj potichu, zaznačiť ich čiernym písmom na biely papier. Nech si ich smie prečítať celý svet. Aj teraz sa vám prihovoria. Nepôjde však o ich myšlienky na rôzne témy, ale o nich samotných, pekne zblízka. Za copywriterov hovoria Miška a Soňa. Potichučky.

Pokračovať

Výhody a nevýhody PR článku

Každá organizácia túži po dlhodobej úspešnej činnosti svojho podniku, preto je veľmi dôležité, ako sa prezentuje na verejnosti. Nevyhnutnosťou tohto úspechu je vybrať správny komunikačný nástroj, jedným z takýchto nástrojov je PR článok.

Pokračovať